2010-02-17 . Onsdag

Idag har jag och Sofia varit duktiga och pluggat massvis! Vi åkte tåget hem till mig och sen satte vi igång. Matten som egentligen ska göras på övningen på fredag är i stort sett och ekonomin inför imorgon likså. Det betyder att vi nu med gott samvete kan gå ut och festa imorgon! Det är TD-sittning, alltså sittning för oss som går Teknisk Design, med huvudbonadstema på Lunds nation som gäller. Ska bli kuuul! Länge sedan det var utgång i Lund nu. Vi har labb fram till klockan 19 då sittningen startar, så det blir till att springa ner genom stan efter den. Men det ska nog gå bra.
Tack vare att vi jobbade på matten idag så har vi sovmorgon fram till 13 på fredag, så det ska nog bli en rolig kväll det här =D
Förutom Sofia har Snäckan också varit här och varit duktig med sin lågstadie-fysik, och min kära boyfriend har bidragit med.. hmm.. sitt sällskap eller något liknande. ;)
Något mer skrivande blir det inte idag för nu är klockan sent och läggdags! Lång dag väntar imorgon..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0