2010-02-14 . Söndag

Alla hjärtans idag! Grattis till alla som läser detta! Min dag vet jag inte hur den ska spenderas. Killarna ändrade sina planer så frukosten blev inställd, men vid tre är det dags, för något. Jag vill veta vad vi ska göra!
För tillfället sitter jag och installerar ett nytt Officepaket. Jag fick en prova-på-i-60-dagars-version med när jag köpte datan, och nu har den gått ut. Väldigt frustrerande då vi håller på med de sista filningarna på vårt grupparbete och jag bara kan öppna och titta på texten, inte redigera den det minsta. Inte ens kunde jag kopiera texten i filen till ett annat program. Mycket störande. Men som sagt, snart finns nu en ny version på min lilla dator. Snälla pojkvännen fixar allt!

Gårdagen spenderades ute på shoppingrunda på Väla. Jag kom hem med en mössa, en kjol och ett par skor. Skorna kom till användning vid utgången igår kväll också, vilket känns väldigt tydligt i mina stackars fötter idag.. Men mig är det inte mest synd om. Den andra personen som bor här springer fram och tillbaka in på toaletten idag. Det finns en anledning till att man inte ska dricka whisky! Men trots onda fötter och bakfylla har vi kommit överens om att det var en mycket lyckad kväll igår. Den började hemma hos Stoffe och Linnea med det vanliga gänget (+ några andra) och vid midnatt bar det neråt stan. Utposten blev som vanligt första stoppet, och efter det lyckades vi komma in på Helsing. Vi var två tjejer som egentligen var några år för små, men vi lyckades smuggla in oss själva riktigt bra! Lyckad kväll, framförallt för Phille, Stoffe och Patrik. De ångrar nog kvällen alla tre ;)

Nu är mitt Word installerat och klart så nu är det lite skolarbete som gäller innan äventyren sätter igång!
Kommentarer
Pada skrev:

Natten var roligast =D Morgonen var sämst =(

2010-02-16 | 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0