2010-02-12 . Fredag

Fredagskväll och än en gång dags för jobb! Bästa sättet att spendera helgerna på är i kylen på ICA, utan tvekan! Idag är det bara fem timmar så det kommer förhoppningvis gå hyffsat snabbt. Efter det tänker jag ta en ledig helg. Imorgon står Väla och fest på schemat och söndagen är jag väldit osäker på. Killarna har planerat alla-hjärtans, så än så länge vet jag bara att det blir frukost med Jennie och Linnea.. Hmm..
Idag hinns det inte med något långt inlägg. Tågfan hem var sen (heja Skånetrafiken!) och jag måste ta bilen härifrån om 20 minuter senast. har hunnit trycka i mig lite middag också så nu är jag fit for fight! Hoppas ni andra kommer ha en mer givande kväll än mig ;)
Kommentarer
Pada skrev:

Jag tror din kväll kan bli givande. Behöver ju inte ta slut redan 11 ikväll =D

2010-02-12 | 18:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0